2 czerwca 2011

Szybka randka

Wypad do Wawy z moim nowym przyjacielem – instaxem. Wielkość, o czym wie każdy facet, ma znaczenie - nie zdziwiło mnie zatem ponadprzeciętne zainteresowanie aparatem ze strony przechodniów. Załatwiwszy formalności z PARP udałem się na 2 godzinne szwędanie po centrum. Spacerek nazwałem roboczo "szybką randką" z wafką. 


Tuż obok PKiNu, w Złotych Tarasach trwa wystawa World Press Photo 2011. 177 fotografii. Skupiłem się  na reportażach i portretach. Zupełnie pominąłem fotografię newsową z Haiti. Niestety nie pokazano kompletnych cykli naszych krajanów – Ćwika i Gudzowatego, co przyznaję – mocno mnie wku..rzyło


Z tego okna kilka dni temu Obama oglądał panoramę stolicy. Teraz przyszła pora na porządki po chłopakach z secret service


Pan Jorgen lubi fotografować się na tle Pałacu Kultury. Miał 3 podejścia. Żona nie mogła znaleźć guziczka


Została mi jedna klatka i szkoda, że zrobiłem to badziewiaste zdjęcie zamiast innego – wkomponowanej tarczy zegara PKiNu w obramowanie gałęzi parku, wypełnionego o tej porze dnia drzemiącymi amatorami świeżego powietrza

Brak komentarzy: